Bestellen

Bestelling plaatsen

Een online bestelling plaatsen

Als u een bestelling wilt plaatsen in de webshop van Foto Konijnenberg, gaat u als volgt te werk:

  1. Selecteer het gewenste artikel en klik op 'In winkelwagen'. Het artikel is toegevoegd aan uw winkelwagentje. U kunt afrekenen of verder gaan met winkelen.
  2. Bent u klaar met winkelen? Klik dan op 'Ga door naar afrekenen'.
  3. U kunt nu kiezen of u een eenmalige aankoop (uw gegevens worden niet bewaard) wilt doen, of u zich wilt registreren (account aanmaken), of dat u wilt inloggen.
  4. Kies de wijze van verzenden en of u gebruik wilt maken van de inpakservice. 
  5. Kies uw manier van betalen.
  6. Tot slot ziet u een scherm met het complete overzicht van uw bestelling. Klopt alles? Vink dan aan dat u akkoord gaat met de Algemene voorwaarden en het retourformulier en klik op 'Order plaatsen' om uw bestelling definitief te maken.
  7. U krijgt van ons een bevestigingsmail.


Annulering van uw bestelling

Als u om welke reden dan ook uw bestelling wilt annuleren, stuurt u dan een E-mail en vermeld duidelijk dat u uw order wilt annuleren. Vermeld daarbij uw klant- en factuurnummer (deze staan vermeld op de bon) en uw rekeningnummer, zodat we uw bestelling uit het systeem kunnen halen en het aankoopbedrag kunnen terugstorten naar uw rekening.

Actuele status en winkelvoorraad

Als u in de webshop een artikel selecteert, ziet u direct of er Online voorraad is. Door op Bekijk voorraad te klikken kunt u zien of het product in één van onze vestigingen op voorraad is. Als een product alleen op voorraad is één van de vestigingen, kunt u het product gewoon online bestellen. Houd dan wel rekening met een langere levertijd.

Geen voorraad

Wanneer bij 'Verzendvoorraad' of 'Winkelvoorraad' staat aangegeven dat er van een artikel 'Geen voorraad' is, betekent dit dat wij het artikel in kwestie opnieuw moeten bestellen bij onze leverancier. De levertijd varieert dan meestal van enkele werkdagen tot enkele weken, maar kan in sommige gevallen zelfs nog langer zijn. Vragen over de levertijd zijn voor ons dus moeilijk te beantwoorden, maar u mag ze natuurlijk altijd stellen. 

Winkelreservering

Wanneer u bij 'Winkelvoorraad' ziet dat een artikel op voorraad is in Den Ham of Turnhout, dan kunt u ervoor kiezen dit artikel zelf in de winkel af te komen halen. Om teleurstellingen te voorkomen, is het verstandig een online bestelling te plaatsen (en daarbij uiteraard kiezen voor de optie 'Zelf afhalen in de winkel'). We houden het artikel dan 7 dagen voor u in reservering.

Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Onze medewerkers staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Trusted shops Twinkle100 Ideal  MasterCard   American Express   Paypal  VISA  Afterpay