Reparaties

Reparatie

Onderzoek- en handelingskosten

Voor het in behandeling nemen van uw reparatie berekenen wij een voorschot van € 75,- voor de onderzoeks- en handelingskosten. Als u een product ter reparatie aanbiedt in één van onze vestigingen, worden deze kosten meteen in rekening gebracht. Als u een product per post naar ons stuurt, worden deze kosten op een later moment verrekend. 

De (vooraf betaalde) onderzoek- en handelingskosten worden in mindering gebracht op de totale kosten van de reparatie. Als u het product echter ongerepareerd retour laat komen, moeten deze kosten wel voldaan worden. Tenzij u afstand neemt van het te repareren product. De onderzoeks- en behandelingkosten vervallen dan. Als u deze kosten vooraf hebt voldaan, worden deze uiteraard teruggestort naar uw rekening.

Reparaties in de garantieperiode

Als u een product tijdens de garantieperiode naar ons stuurt ter reparatie brengen we geen kosten in rekening. Tenzij er sprake blijkt te zijn van val- of stootschade, vocht- of waterschade of schade door ondeugdelijk gebruik. Die schade valt buiten de garantieregeling.

Hoe werkt het?

Heeft u een defect artikel dat u wilt laten repareren? Volg dan onderstaande stappen:

  1. Vul onderstaand reparatieformulier zo volledig mogelijk in en klik op verstuur. U ontvangt dan het ingevulde formulier in uw mailbox.
  2. Print dit formulier uit.
  3. Verpak het defecte artikel goed en veilig, met weglating van zoveel mogelijk accessoires (zoals accu's, filters, geheugenkaarten etc.).
  4. Voeg het uitgeprinte reparatieformulier en een kopie van de aankoopfactuur bij. 
  5. Bied het defecte artikel ter reparatie aan bij de balie in één van onze vestigingen of stuur het voldoende gefrankeerd naar:

Foto Konijnenberg
Afdeling Service en Reparatie
Kroezenhoek 8
7683 PM DEN HAM 
Nederland

Zodra wij het product hebben ontvangen, sturen wij een bevestiging via e-mail. Houd er rekening mee dat de afhandeling van een reparatie gemiddeld 4 weken duurt!

 

Klantgegevens

Te repareren product

Meegezonden met product

Klacht / omschrijving van het defect

* Verplichte velden

Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Onze medewerkers staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Trusted shops Twinkle100 Ideal  MasterCard   American Express   Paypal  VISA  Afterpay